Ana Sayfa Genel Renault Yeni Megane Sedan ve Trezor’u Paris’te sundu

Renault Yeni Megane Sedan ve Trezor’u Paris’te sundu

Renault 2016 Paris Otomobil Fuarı’nda iki farklı modelin dünya prömiyerini yapıyor. Megane Sedan ile Konsept Trezor’u sunan marka, yeniliklere kapısını açıyor.

Renault, Paris’te C-segmentindeki yeni model atağının son ürünü Yeni Megane Sedan’ın dünya prömiyerini gerçekleştiriyor. 2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesini sunacak. Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor. Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’ multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

otogundem_sava___erdem___brahim_aybar_berk___a__da__

ZOE’NİN MENZİLİ ARTTI
Renault, yeni Z.E. 40 pilini ZOE’de kullanıyor. ZOE aynı zamanda bir dizi yeni internet teknoloji hizmetleri ve ekipman iyileştirmeleri de sunuyor. Yeni ZOE serisi için siparişler alınmaya başlandı. Yeni Z.E. 40 pil ile donatılan Yeni ZOE, Renault’nun Fransa’daki Flins tesisinde üretiliyor ve yılsonundan önce pazarda olacak. %100 elektrikli mobilite alanında öncü ve Avrupa’nın bir numaralı elektrikli araç markası Renault, inovasyon programını ve Z.E. stratejisini (Sıfır Emisyon(1)) bir adım yukarıya taşıdı. Yeni Z.E. 40 pil ile donatılan Renault ZOE artık rekor düzeyde 400 km’lik NEDC sürüş menzili sunuyor. Bu mesafe, lansmanda sunulan mevcut modelin sunduğu menzilin iki katı anlamına geliyor. ZOE’nin yeni Z.E. 40 pili 41kWh enerji sunuyor. Bu da, ZOE’nin standart pilinin (22kWh enerji) depolama kapasitesinin neredeyse iki katına eşit

otogundem-renault_82522_global_en

PRÖMİYER İÇİN KOLEOS PARİS’İ SEÇTİ
Nisan 2016’da Beijing Otomobil Fuarı’nda ilk gösterimini gerçekleştirilen Yeni KOLEOS, SUV sağlamlığı ile büyük bir D sedan otomobilin zarafetini harmanlayarak Renault’nun lüks model serilerine bir örnek oluşturuyor. Yeni SUV model, sınıfında beklenen tüm geleneksel özellikleri bünyesinde barındırdığı gibi konfor ve pratiklik alanında Renault’nun sahip olduğu uzmanlığı da yansıtıyor. Renault, pek çok Avrupa pazarında modelin diğer ekipman düzeyleri gibi 2017 ilkbaharında satışa sunulacak olan Yeni Koleos Inıtıale Parıs’in prömiyeri için Paris Otomobil Fuarını tercih etti. Geniş bir sürüş destek sistem yelpazesi: Aktif Acil durum Fren Sistemi (AEBS); Şerit Takip Sistemi (LDW); Güvenli Mesafe Uyarısı (SDW); Hız Sınırlayıcılı Trafik Levhası Tanıma Sistemi (OSP’li TSR); Kör Nokta Uyarısı (BSW); Yorgunluk Belirleme Sistemi; geri görüş kamerası; otomatik uzun/kısa farlar; ön, arka ve yan sensörler; ve Easy Park Assist (eller serbest park etme), gibi özellikler sunuyor. Renault’nun fuarda Yeni Grand Scenic, Yeni Megane Sedan, makyajlı Yeni Clio ve Alaskan pickup da tanıtılıyor.

otogundem_renault_82871_global_en

ELEKTRİKLİ COUPE TREZOR
İki koltuklu elektrikli bir coupé olarak tasarlanan Trezor, Renault’nun 2010 senesindeki DeZir konsepti ile tanıtılan yeni tasarım felsefesini bünyesinde barındırıyor. Trezor daha da ileriye giderek olgunluk ve adanmışlık safhasını temsil ediyor. Bu model Renault tasarımlarının yeni olgun halini temsil ediyor. Kaputta petek formlu hava girişi arka gövde yapısına örnek teşkil ediyor. Bu altıgen formlar değişken geometrili hava girişi sağladığı gibi Trezor’a ekstra dinamizm katıyor ve adeta nefes aldırıyor. Gövdenin sol tarafında yakıt deposu kapağının yerine aracın şarj düzeyini gösteren analog bir sayaç bulunuyor. Bu ayrıntı için geleneksel spor araçlardan ilham alındı. Arka kısımda da Trezor, kırmızı lazer içeren modern fiber optik aydınlatma ile donatıldı. ‘Halat benzeri’ söz konusu fiber parlak ve sıra dışı bir aydınlatma sağlıyor. Frenleme esnasında optik fiberlerin bükülmesi ve üst üste binmesi ilginç bir görsel efekt ve yaratıyor ışığın yoğunluğunu artırıyor. TREZOR’un motoru Formula E takım şampiyonluğunu iki kez kazanan Renault e.dams takımından sağlandı. Maksimum gücü 260kW (350bg) ve pik torku 380Nm olan bu motorun 0-100 km/s hızlanması dört saniyeden az sürede gerçekleşiyor. TREZOR’da iki pil mevcut: bunların her biri değişken geometrili hava girişi sayesinde optimize edilen kendi soğutma sistemlerine sahip. TREZOR aynı zamanda fen enerjisinin depolanmasını da mümkün kılıyor. Bu ise Formula E yarışları için geliştirilen Yeniden Şarj Edilebilir Enerji Depolama Sistemi (RESS) teknolojisinin bir ürünü.

otogundem-renault_82602_global_en